«Կամրջելով իմ և ծնողներիս Ամանորը. նմանություններն ու տարբերությունները»

Ամանորը միշտ էլ եղել է սպասված, սիրելի տոն և իմ ծնողների, և հիմա՝ մեզ համար։ Ավանդական
ուտելիքներից են՝ գաթան, տոլման, աղանդերը դրանց հիմա ավելացել է սուշին։
Ծնողներիս ժամանակ եղել են միանման՝ մրգով, կոնֆետներով լեցուն տոպրակներ։ Այժմ մեր նվերները ավելի շատ խաղերի, հեռախոսների տեսքով են։ Ամանորին ես ստացա խաղեր, այփադ և <<Հարի Փոթեր>> -ի գիրք։ Ամանորները մենք անց ենք կացնում տատիկ-պապիկների տանը՝ կամ Գորիսում, կամ Վանաձորում։
Այս տարի շատ էի ուզում իմ ձեռքով տորթ պատրաստել, բայց հիվանդանալս խանգարեց։
Ամեն անգամ հաճույքով եմ դիտում <<Հարի Փոթերը>> և <<Միայնակ տանը>> ֆիլմերը։ Ծնողներս Ամանորին դիտել են << Դե սպասիր>> , << Սպիտակաձյունիկ>> , << Ճակատագրի հեգնանքը>> և Ամանորյա տարեմուտյան միջոցառումներ։
Այն ժամանակ մարդիկ ավելի մաիսնական էին և ուրախ, այժմ նվերներն են ճոխ և շատ։
Ես Ամանորը պատկերացնում եմ ձմռանը՝ Ձմեռ Պապի և Ձյունանուշի հետ


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *